Hoi! Heb jij een vraag? Kijk dan of het antwoord op jouw vraag hieronder misschien al staat! Zo niet, mag je ons natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar en helpen je graag! 

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Onze klantenservice is bereikbaar per mail, telefoon, Facebook (messenger) en Instagram. Wij doen ons uiterste best om jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. 

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Wanneer jij jouw bestelling vóór 16.00 uur plaatst, streven we ernaar je pakketje diezelfde dag nog te verzenden! PostNL doet er alles aan om het pakketje de volgende dag bij jou te bezorgen.

Soms is het helaas niet mogelijk om je pakketje dezelfde dag nog te verzenden. Indien dit het geval is, versturen we het zo snel mogelijk naar je toe! 

Wat is de status van mijn pakketje?

Per mail ontvang je een track and trace code van je pakketje waarmee je je pakket kunt traceren. Deze T&T code wordt verstuurd zodra wij je pakketje hebben aangemeld bij PostNL. Daarnaast kun je ook inloggen in je account op onze webshop en hier ook de track and trace code inzien.

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?

Ja, indien je onverhoopt niet tevreden bent met je bestelling, kun je het pakket retourneren op je eigen kosten. Je mag je bestelling ook in de winkel terugbrengen. Via onderstaande link lees je alle informatie over het retourneren van je pakketje: http://sjabbie-sjiek.nl/klantenservice/ 

Kan ik verschillende bestellingen in één retourpakket retourneren?

Ja, dit mag. We vragen je dan wel de pakbonnen óf een briefje erbij te doen waarbij je vermeldt dat het meerdere bestellingen zijn die je in één pakket terugstort, om het administratief voor ons inzichtelijk te houden.

Kunnen meerdere bestellingen samengevoegd worden?

Ja, dit kan! Als we zelf zien dat je twee bestellingen op 1 dag besteld hebben, en we hebben de mogelijkheid ze samen te voegen, schakelen en handelen we hier zelf ook in en verpakken deze samen als dit mogelijk is.

Kan ik mijn bestelde item nog omwisselen voor een ander item?

In principe is dit niet mogelijk, maar je mag altijd even bellen of appen op bovenstaande telefoonnummers. We kijken dan wat we kunnen doen en denken met je mee. Indien je bestelling nog niet verzonden is en we hebben het gewenste item nog op voorraad, proberen we het zeker voor je te regelen. 

Hoe verloopt de verwerking van mijn retourpakketje?

Voor de informatie rondom een retourzending verwijzen we je naar onze retourpagina, zoals omschreven in deze pagina: http://sjabbie-sjiek.nl/klantenservice/ Indien je nog vragen hebt, mag je altijd met ons contact opnemen via de Klantenservice. 

LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is. Wij adviseren u uw pakket op te sturen voorzien van een track and trace code.

Oh nee! Mijn maat is niet meer beschikbaar, wat nu?

Door onze snel wisselende collectie kan het inderdaad zijn dat je maat helaas uitverkocht is. Je kunt je dan inschrijven en je e-mail adres achterlaten bij het item, zodat je een mailtje ontvangt als het artikel weer op voorraad is. Je mag ons natuurlijk ook altijd een berichtje sturen per mail, zodat wij specifiek voor JOU op zoek gaan naar dit speciale item!! 

In dit bericht mag je de onderstaande informatie vermelden:

– het gewenste item (het liefst de naam van het item of een foto)

– de gewenste maat

– de gewenste kleur